Hot Sails MauiDa KineZuidwest6Sean Ordonez Shapes

Thursday, March 19, 2009

Ok, nog eentje dan, omdat ie zo hilarisch is

Aangezien dit weblog toch vooral is gecreëerd om over en tijdens vakanties het thuisfront op de hoogte te houden kon ik het volgende toch niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

In engeland hebben ze onderzoek gedaan naar de klachten van vakantiegangers. Hier de top 20:

"We zagen een overduidelijk opgewonden olifant bij de waterplaats. Omdat ik me nu misdeeld voel, is mijn honeymoon verpest."
"Ik ben door het personeel opgesloten in mijn kamer." (De vrouw bleek het Niet storen-bordje als een waarschuwing te hebben opgevat)
"Het strand was te zanderig."
"De soep is te dik en te machtig." (De man bleek per ongeluk de jus te hebben gedronken)
"Topless zonnen zou verboden moeten worden. Mijn vakantie is verpest omdat mijn man de hele dag naar andere vrouwen zat te kijken."
"De Ray-Ban zonnebril die we voor vijf euro kochten, bleek namaak te zijn."
"Niemand heeft ons verteld dat er vissen in de zee zouden zijn. De kinderen schrokken ervan."
"We deden negen uur over onze vlucht van Jamaica naar Groot-Brittannië, terwijl de Amerikanen al na drie uur thuis waren."
"Mijn vriendin en ik vroegen gescheiden bedden, maar we kregen een tweepersoonsbed. We houden u verantwoordelijk voor het feit dat ik nu zwanger ben."
"Ik heb de grootte van mijn eenkamer-appartement vergeleken met het driekamerappartement van mijn vriend. Dat van ons was significant kleiner."
"De brochure beloofde 'geen kapper op het terrein'. Wij zijn kappers in opleiding, mag dat wel?"
"Er zijn hier te veel Spaanse mensen. De receptionist sprak Spaans, het eten was Spaans. Er zijn te veel buitenlanders."
"Het zand op het strand was niet zoals in uw brochure. U laat geel zand zien, maar het was wit."
"We moesten buiten in de rij staan, zonder airconditioning."
"U moet ons als touroperator voortijdig waarschuwen voor luidruchtige gasten."
"Ik ben gebeten door een muskiet. Niemand heeft me verteld dat ze prikken."
"Ik ben van mening dat uw brochure moet vermelden dat er nergens fatsoenlijke koekjes te koop zijn."
"Wat lui van de winkeliers dat ze tussen de middag dicht gaan. Ik had tijdens die siësta juist vaak dingen nodig. Het zou verboden moeten worden."
"Wat vies dat bijna elke restaurant tijdens mijn vakantie in Goa, India, curry op het menu had staan. Ik hou helemaal niet van scherp eten."
"We hadden een uitstapje naar een waterpark geboekt, maar niemand heeft ons verteld dat we onze zwempakken en handdoeken mee moesten nemen."

No comments:

Post a Comment